SERWIS AUTORUD
Biuro Obsługi Klienta Serwisu
Każdy Klient korzystający z usług ASO Autorud przyjmowany jest przez pracownika Biura Obsługi Klienta. Zadaniem Doradcy Serwisowego jest określenie potrzeb, koordynacja naprawy, czuwanie nad terminowym zakończeniem zlecenia oraz objaśnienie wszelkich czynności serwisowych wykonywanych podczas napraw.
Doradca poinformuje o bieżących promocjach Działu Serwisu.
Ekspress Serwis
Drobne naprawy (np. hamulce, układ wydechowy, amortyzatory), drobne prace przeglądowe (np. wymiana oleju) oraz montaż akcesoriów wykonujemy natychmiast w ramach naszej usługi
Ekspress Serwis.
Bez umawiania terminu wizyty! Bez oczekiwania!
Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
W ramach działu wykonywane są:
* przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz
* naprawy samochodów marki Volkswagen (w przypadku napraw blacharsko-lakierniczych pojazdy wszystkich marek oraz typów - więcej informacji w zakadce Serwis Blacharsko-Lakierniczy).
Personel
Napraw i diagnoz dokonują wykwalifikowani mechanicy i elektromechanicy, którzy regularnie podnoszą swoje kompetencje dzięki regularnym szkoleniom Volkswagena. Pracę działu wspomaga diagnosta, którego zadaniem jest weryfikacja wykonywanych przeglądów i napraw przy wykorzystaniu nowoczesnych programów kontrolnych.
Możliwość doposażenia samochodu
Doposażeniem nowych i używanych samochodów zajmują się montażyści. Ich zadaniem jest montaż centralnych zamków, alarmów, czujników parkowania, haków holowniczych, klimatyzacji, nawigacji oraz innych urządzeń zwiększających bezpieczeństwo, funkcjonalność, odporność samochodu na kradzież a także poprawiających wygląd samochodu.
Jesteśmy gotowi sprostać wszelkim Państwa oczekiwaniom.
Zaplecze techniczne
Dysponujemy najnowocześniejszym zapleczem technicznym w skład którego wchodzi bogaty park narzędziowo-maszynowy: testery, narzędzia specjalistyczne, komputery z oprogramowaniem diagnostycznym, kompletna ścieżka diagnostyczna spełniająca funkcję kontrolną przed naprawami i po naprawach oraz służąca do wykonywania okresowych badań technicznych w Stacji Kontroli Pojazdów.
Największy sukces - zadowolenie Klienta
Ogromną wagę przywiązujemy do jakości wykonywanych usług, dlatego też prowadzimy niezależnie od producenta badanie satysfakcji.
Każdorazowo po Państwa wizycie w Serwisie Autorud, nasz pracownik telefonicznie przeprowadzi z Państwem wywiad pytając o zadowolenie z wykonanych usług. Badanie to ma na celu wskazanie dalszych ścieżek rozwoju i kierunków usprawnienia obsługo Klienta a także eliminowanie niedociągnięć. Stosujemy przy tym nietypową skalę ocen: szczególnie zadowolony (szkolne 5), bardzo zadowolony (szkolne 4), zadowolony (szkolne 3), mało zadowolony (szkolne 2), nie zadowolony (szkolne 1).

Robert
Specjalista ds.Gwarancji
GSM: +48 571 309 570
r.jamroz@autorud.pl
© Volkswagen 1279  |  Zastrzeżenia prawne  |  Polityka Plików CookiesVolkswagen w Polsce